Manuální stažení dokladů z FTP do Money S3
V článku je popsán způsob, jakým je možné vyvolat manuální stažení dokladů umístěných z Integroidu na FTP do Money S3 a také kde je možné získat výstupní zprávu o tomto importu. To se hodí v případech, kdy se doklad neimportuje z důvodu chyby.
- V Money zvolte Nástroje / Obchodování na internetu, otevře se dialogové okno e-shop konektoru. Je potřeba mít označený checkbox "Stáhnout informace z obchodu", akci potvrdíte tlačítkem "Dokončit".
- Obvykle během několika minut akce proběhne a zobrazí se nové dialogové okno, zobrazující průběh importu. Pokud došlo k nějaké chybě, některé doklady nejsou přeneseny, je možné zobrazit detailní výstupní zprávu:
- Ve výstupní zprávě se nacházejí soubory s popisem chyby pro import jednotlivých dokladů.
- Kritické jsou zprávy, které mají ve stavu uvedeno "Chyba", doklady s tímto stavem nemohou být do Money S3 naimportovány. Chybový soubor můžete otevřít dvojitým kliknutím na příslušný doklad z nabídky. Pokud se Vám chyba nepodaří vyřešit, zachyťte screenshot chyby a pošlete nám ho e-mailem.
- Pro nový import již jednou odeslaného dokladu je potřeba doklad znovu odeslat z Integroidu na FTP.
- při opakovaném přenosu objednávky se může stát, že již objednávka není ve stavu, který je určený pro přenos do Money S3. Přenos takové objednávky na FTP ani manuálně by nebyl umožněn, pokud má být objednávka přenesena, bude potřeba dočasně povolit přenos objednávek v požadovaném stavu v sekci Nastavení > Doklady
Je však nutné počítat s tím, že po povolení přenosu specifického stavu může dojít i k automatickému přenosu dalších, dosud nepřenesených, dokladů s daným stavem.