Spárování produktů

Aby byly položky objednávky importované s vazbou na sklad, musí se produkty v Integroidu nejprve spárovat s těmi v Money, protože Money vyžaduje jako identifikátor produktu své vlastní vnitřní ID.

Podle čeho párujeme

Páruje se podle kódu zboží (v Money se políčko jmenuje "Katalog"), EAN nebo PLU kódu. Kódy v Money a v eshopu musí být stejné.

  • Element, podle kterého budou produkty párované, lze zvolit v nastavení Integroidu v sekci Nastavení > Produkty a sklad, je zde také možné zvolit (ve výchozím nastavení předvolený) sekundární párovací element pro případ, že produkt na základě kódu není nalezen.
  • V případě, že máte označenu možnost "Chci stahovat informace o skladových zásobách do e-shopu", Integroid si zásoby z FTP stahuje automaticky a automaticky je též páruje. Pokud skladové zásoby do e-shopu automaticky odesílat nechcete, párování je potřeba spustit vždy ručně podle kroků níže.

  • Produkty, které chcete spárovat, musí být v Money označené jako produkty pro obchodování na internetu (musí mít ikonu modrého globusu) a následně přeneseny na FTP server, odkud si je Integroid stáhne
  • Označení produktů pro obchodování na internetu i jejich přenos z Money S3 na FTP je podrobněji popsaný ve speciálním článku naší nápovědy
  • Pro ruční dokončení párování klikněte v Integroidu v levém menu na Produkty a vpravo nahoře klikněte na tlačítko Spárovat produkty

  • V dialogovém okně klikněte na tlačítko Přečetl jsem si a chci produkty spárovat

  • Jakmile je produkt v Integroidu spárovaný (je nalezený v Shoptetu a současně nalezenýv Money S3), zůstane v integroidu spárovaný, ikdyby později v Money S3 nebo Shoptetu došlo ke změně párovacího kódu. Párování je možné obnovit odstranění produktu a jeho novým zavedením do Integroidu ze souboru se zásobami z FTP.

Udělejte první krok k lepšímu e-shopu

Napište nám, co vás trápí.

Odpovíme vám na všechny otázky, ukážeme a představíme vám Sellasticu v celé své jednoduchosti a flexibilitě.